Perełki z internetu - czym warto się z Wami podzielić?

1 Komentarze


Nie jestem dobrym researcherem. Nie brzmi to dobrze w kontekście tego co robię zawodowo na co dzień. Możliwe, że nie jestem też najgorszym researcherem, skoro jednak to robię ;)

Są trzy teksty, które złapały mnie mocno za serducho i uważam, że warto aby inni na nie spojrzeli, a może nawet się w nie zagłębili:

Halo Ziemia z cyklu "Halo Człowiek" - Zła nie wolno zamiatać pod dywan. Rozmowa z ojcem Leonem Knabitem. Mądrym człowiekiem. Bardzo.

Pracowni... to znaczy, niewolnika zatrudnię! - cała prawda o polskim rynku pracy. Smutna. Bo mimo, że nie mam nastu lat, to dalej się z tym spotykam.


Świetny tekst na blogu Śledź też pies (nazwa od razu do mnie przemówiła) - Czy mój pies powinien chodzić na smyczy? Nie dość, że tekst to jeszcze wypasiona grafika. Puszczam dalej jako właścicielka psa, którego nagminnie atakują małe, szczekająco-piszczące, spuszczone ze smyczy krwiożercze kreatury ;)


Krótko, zwięźle i na temat. Też po to, żebym sama tych tekstów nie zgubiła :)



Pozdrawiam Was serdecznie
Ania


Przeczytaj również:

1 komentarz: