5 zalet Naturalnie z Pudełka ✌

2 Komentarze
Dzisiaj będzie kosmetycznie. O pudełku z subskrybcji. Po raz drugi skusiłam się na Naturalnie z pudełka, po raz drugi znalazłam tam kosmetyki wegańskie. Czy skuszę się na kolejną wegańską edycję? Sama nie wiem. Wczoraj trochę się rozczarowałam. 

O pudełku:

pudło wygrywa tym, że zawiera tylko naturalne kosmetyki. Są cztery pełnowymiarowe produkty a ich wartość przewyższa cenę subskrypcji. No właśnie... cena. Dla jednych wysoka, dla innych niska - 89 zł za Naturalnie z pudełka w subskrypcji miesięcznej, 169 zł w dwumiesięcznej, 339 zł w czteromiesięcznej. Po szczegółowe informacje odsyłam do strony projektu http://naturalniezpudelka.pl/

Jakie produkty znalazłam w środku?

Pełnowymiarowe opakowania:
  1. BIO IQ Żel do mycia ciała i włosów 2 w 1 *200ml za 35 zł*
  2. LAVERA Krem do rąk *50ml za 17,20 zł*
  3. CALAYA Truskawkowy peeling z porzeczką, korundem i ... *50g za 5,27 zł*
  4. PLANETA ORGANICA Krem do stóp *75ml za 10,98 zł*
  5. MAKE ME BIO Puder myjący *60ml za 27zł*

Próbki:
  1. NACOMI kawowy peeling cukrowy
  2. NACOMI nawilżający peeling do twarzy
  3. BIO IQ Krem na dzień


5 zalet Naturalnie z pudełka:

  1. mam pewność, że kosmetyki, które kupuję są naturalne, nie mają w składzie parafiny, pochodnych ropy, PEGów i w przypadku tych, które ja zamawiam - są wegańskie;
  2. podoba mi się to, że zawsze przyjeżdżają pełnowymiarowe opakowania minimalnie 4 produktów;
  3. poznaję marki, o których nie miałam zielonego pojęcia! Bez szukania, sprawdzania składów itp. Tak, to bardzo duża zaleta :)
  4. wymieniłam obok nazw kosmetyków i ceny dlatego bo to co dostajemy kosztuje więcej niż płacimy za pudełko (plus wysyłka w cenie);
  5. pudełka są ślicznie zapakowane - również naturalnie, przyjeżdżają do nas kurierem, terminowo 1 dnia miesiąca, jest 14 dni na zwrot (sprzedaż internetowa, więc tak jest zgodnie z prawem).

Moja opinia:

Co do całego projektu nie mam zastrzeżeń. Cena pudełka mnie nie powala - to czyjaś praca, wysyłka i pełnowymiarowe produkty. Idea jest świetna. Propagowanie dobrych, zdrowych kosmetyków z dostawą do domu i odrobiną zabawy.
Przyczepię się do próbek - fajnie, że są ale są bardzo maleńkie. W przypadku peelingów ok. ale kremy do twarzy, czy balsam do ciała wystarczają na posmarowanie zaledwie części tego co trzeba. Więc przetestowanie jest niemożliwe. Przynajmniej dla mnie. 
Zagadkowa zawartość - to ryzyko bierzemy w pakiecie z ideą pudełka. W tej edycji zadowolona nie jestem. Nie spodziewałam się kremu do rąk i kremu do stóp za jednym rozdaniem. No ale wiecie, jest ryzyko, jest zabawa! :D

Pozdrawiam Was serdecznie
Ania



Przeczytaj również:

2 komentarze:

  1. Produkty Nacomi są śmietne i pięknie pachną, zwłaszcza masełko malinowe! :)

    http://www.wszystkiegonaraz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie powalił peeling kawowy! Uwielbiam kawę a ten zapach jest boski!
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń